Reklamace zboží

V případě, že je se zbožím něco v nepořádku, máte samozřejmě nárok na reklamaci.

Postup při reklamaci:

1. Vytiskněte si
formulář a vyplňte jej.
2. 
Zboží nám potom zašlete spolu s formulářem a fakturou na adresu:

    Svět shopaholiků, s. r. o.
    Žižkova 89
    586 01 JIHLAVA

Zboží můžete doručit na naši výdejnu v Jihlavě také osobně.

Vaši reklamaci vyřídíme do 10 dnů od přijetí zboží.

V případě dotazů nás kontaktujte na e-mailu: 
info@svetshopaholiku.cz.

Reklamace vlasů:

Reklamace u vlasů k prodloužení se odvíjí od způsobu, jak s nimi kupující zachází. Záruku na lidské vlasy lze poskytnout, jen pokud nedojde k uskutečnění úkonů na nich. Těmito úkony je míněno barvení, stříhání či žehlení. A to na úkor tomu, že samotný lidský vlas je obzvláště citlivým materiálem a jakýmkoliv úkonem je možné ho narušit, změnit jeho vlastnosti, strukturu, délku atd., přičemž míru změny struktury není možné z povahy samotného výrobku určit. Kupující přebírá zodpovědnost za použití výrobku.

Lidské vlasy se mohou působením různých vlivů, např. po barvení nebo jiném úkonu, různě chovat. Mohou se například vlnit, točit, ztratit svůj původní tvar, lesk či ztrácet svoji barvu, zacuchávat se. Na tyto změny se záruka nevztahuje.